Skip to content

Bakos.si

Penečemu vinu Untouched by Light nova nagrada, tokrat iz Londona

Prvo mednarodno ocenjevanje na področju tržnih komunikacij nagradilo dizajn embalaže penine Untouched by Light

Uspehom unikatne penine družine radgonskih mehurčkov, ki je do sedaj osvojila že številne nazive v domačih in tujih tekmovanjih, ni videti konca. Tokrat ji je bila v sklopu tekmovanja London International Awards podeljena še srebrna nagrada za dizajn embalaže, ki je nastala v sodelovanju z Bruketa&Žinić&Grey, ter predstavlja edino letošnje nagrajeno delo iz regije. Omenjeno ocenjevanje se danes uvršča med pet globalnih tekmovanj, ki so vključena v WARC Creative 100 Ranking, zaradi česar ima osvojeno srebro za radgonske vinarje zlat sijaj.

Untouched by Light, peneče vino iz Radgonskih goric, je sicer prvo peneče vino na svetu, ki se proizvaja in prodaja v popolni temi, pri čemer je priporočljivo, da se ga v temi tudi okuša. Ocenjevanje London International Awards obstaja od leta 1986, ko je bilo ustanovljeno kot edino mednarodno tekmovanje na področju tržnih komunikacij. Untouched by Light je srebro osvojila v kategoriji dizajna embalaže in predstavlja edino nagrajeno delo iz regije v letošnjem letu. Predsednica žirije je bila Ashwini Deshpande iz Elephant Designa in o zmagovalcih so odločali še Alasdair Lennox iz Landor & Fitcha, Toshihiko Tanabe iz Dentsu Incorporationa ter drugi. Med predsedniki žirij ostalih kategorij so bili Keith Cartwright iz Cartwrighta, Matt Eastwood iz McCann Healtha, Kathy Delaney iz Saatchi & Saatchi Wellnessa, Joe Sciarrotta iz Ogilvyja in drugi vrhunski ocenjevalci. Penečemu vinu Untouched by Light med nominiranci družbo delajo še Xbox za dizajn embalaže za igralni plošček, ShenZhen Lingyun Creative za embalažo kitajske alkoholne pijače baijiu, štokholmski Grow za trajnostno pakiranje Absolut vodke in BVD za trajnostno posodo trgovca Ikea, la red za steklenico Jägermeistra, DDB Mudra Group za praktično McDonaldsovo pakiranje burgerja in drugi.

Pred priznanjem iz Londona, je penina Untouched by Light iz Gornje Radgone, med drugimi prejela tudi nagradi New Yorku in Zagrebu, ter še Kanskega leva. Tako je gotovo, da bo letošnje leto, kljub vsem težavam povezanimi s pozebo vinogradov, in še zlasti s korono, z zlatimi črkami vpisano v anale družbe Radgonske gorice, kajti vinarji iz mesteca na reki Muri, so bili deležni dveh vrhunskih dosežkov. Najprej je Art Directors Club New York Untouched by Light Radgonskih goric in agencije Bruketa&Žinić&Grey uvrstil v Best of Discipline, kajti ocenjevalna komisija se je strinjala, da je najbolje oblikovana embalaža lanskega leta prav, ki jo nosi penina Untouched by Light, nato je prišla še vesela novica iz Francije. Že prvega dne letošnjega “Cannes Lions” festivala so namreč bile podeljene tudi prve nagrade. Radgonske gorice in agencija Bruketa&Žinić&Grey so osvojile bronastega kanskega leva za penino Untouched by Light. Gre za največje možno priznanje v svetu tržnih komunikacij za pričujoči projekt in predstavlja le še češnjo na vrhu torte, potem ko je sodelovanje med slovenskim naročnikom in hrvaško agencijo že bilo nagrajeno s priznanji Art Director’s Club New York – Best of Discipline, Red Dot, Brand Impact Award in Grand Prix IdejeX.

Sam proizvod Untouched by Light (nedotaknjeno od svetlobe) nosi v sebi unikatno zgodbo in hkrati znanstvena dejstva. Kreirali so ga kot odgovor na dejstvo, da izpostavljenost svetlobi dokazano vpliva na zmanjšanje kakovosti vinskih arom. Poleg tega, da se grozdje za to penino trga ponoči, tudi s pomočjo očal za nočno gledanje, in da zori v temi naravnih jam/kleti Radgonskih goric, je polnjeno v črno steklenico in pakirano v črno vakumirano vrečko, ki dodatno onemogoča kontakt s svetlobo in zrakom. „Ideja in projekt sta bila in sta še vedno svojevrsten izziv, ki nam je povzročil nekaj skrbi, pa tudi obilo zabavnih in zanimivih trenutkov in zato je ta proizvod toliko bolj poseben in edinstven – na eni strani za nas, na drugi strani pa za svet, saj nosi v sebi unikatno zgodbo in hkrati znanstvena dejstva.“ je o novem izdelku povedal Borut Cvetkovič, direktor podjetja Radgonske gorice.

Sicer pa, z napredkom tehnologije ter tudi znanja na področju vinogradništva in vinarstva vseskozi prinaša različne nove eksperimente tudi pri pridelavi eliksirjev iz grozdnih jagod. In med slednje gotovo sodi tudi nova blagovna znamka penine Untouched by light, ki so jo pridelale Radgonske gorice, zagotavljajo tudi, da se najboljše stvari dogajajo v temi. Raziskave namreč kažejo, da izpostavljenost vina dnevni svetlobi ali umetni osvetlitvi lahko vpliva na njegovo aromo. Po mnenju upokojene profesorice Ann C. Noble, z UC Davis Oddelka za vinogradništvo in vinarstvo na Univerzi v Kaliforniji, izpostavljenost vina dnevni svetlobi ali umetni osvetlitvi privede do tega, kar bi lahko označili kot »zaradi svetlobe spremenjeno aromo«. Zmanjša se intenzivnost arome citrusov in poveča se intenzivnost arom kuhanega zelja ali mokrega psa. Zato so se pri Radgonskih goricah pogumno odločili potopiti se v temo in v njej pripraviti novo peneče vino, ki naj bi „zažgalo“ tržišče.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

error: