Začeli se se „Podjetniški večeri“, ki so gotovo dobrodošli za mlade in malo manj mlade
V Mladinskem centru Gornja Radgona (MC GR), kjer se vseskozi nekaj dogaja, si zlasti po prihodu nove vodje centra Maje Klenovšek, omislijo kaj novega. Tako so sedaj, v tem pomladnem času, kot novost v svojem programu za letos uvedli „Podjetniške večere“, na katerih bodo obiskovalci lahko spoznavali lokalne podjetnike, ki jim bodo predstavili svoje dejavnosti in zgodbe ter seveda produkte in storitve. „Cilj podjetniških večerov je našim obiskovalcem približati zgodbe o uspehih ljudi iz lokalnega okolja na različnih področjih. V obliki moderiranega pogovora bodo predstavljene zgodbe, ki govorijo o težavah, vzponih, padcih, izkušnjah, ki so jih podjetniki, športniki, ustvarjalci doživeli in jih še vedno doživljajo na svoji poti. Na ta način se bo obiskovalcem posredovalo veliko znanja, predvsem pa spodbud, da se pogumno podajo na lastno pot podjetništva oz. samostojnega delovanja,“ nam je povedala Maja Klenovšek, vodja MC GR.
In kot prva sta v MC GR, na prvem Podjetniškem večeru, svoji unikatni poslovni zgodbi povezani s priljubljenimi pijačami, predstavila Jaka Ratkai iz pivnice in pivovarne Jasha Brewing (Murska Sobota) ter domači vinogradnik Aleš Slana iz Vina Tempus v Gornji Radgoni. Na premiernem podjetniškem večeru je Aleš Slana (mimogrede njegov dedek Franc Škrobar je bil dolga leta prvi mož družbe Radgonske gorice, kjer že več kot 170 let pridelujejo klasične penine, ob tem na desetine vrhunskih tihih vin) razkril, kako je v njihovi družinski tradiciji prevzel ljubezen do vinarstva in jo pod znamko Vina Tempus nadaljuje ter nadgrajuje. Po drugi strani pa je Jaša Ratkai (omeniti kaže, da je njegov oče Roman direktor Splošne bolnišnice Murska Sobota), ki je mimogrede dolga leta igral odbojko, delil svojo zgodbo o ustanovitvi pivovarne, ki izhaja iz njegovega dolgoletnega navdušenja nad pivom.
Oba sogovornika sta v obliki moderiranega pogovora z Borisom in Majo iz MC GR razpravljala o svojih poslovnih načrtih, finančnih izzivih, vplivu družine in družbe sploh na podjetništvo ter strategijah za promocijo in obvladovanje konkurence. Skupaj sta razmišljala o prihodnosti vinarstva in pivovarstva pri nas in na globalnem trgu, razpravljala sta o izzivih in možnostih ter delila nasvete za tiste, ki se odločajo za lastno podjetniško pot v tej panogi. Po „uradni“ predstavitvi je namreč bil čas tudi za vprašanja in odgovore ter druženje ob degustaciji njunih pijač… In morda bo njuna pozitivna pot spodbuda nekomu, da zažene novo uspešno podjetniško zgodbo, o kateri bomo lahko kdaj v prihodnosti poročali širši javnosti!
Foto: Arhiv MC GR