Skip to content

“Tu” je poletna pesem, ki se je rodila na hrvaškem otoku Vis

Ljubljanska Korošica Sara Being predstavlja svoj prvi single z naslovom “Tu”

Rojena Korošica, ki že od študijskih let naprej živi in ustvarja v Ljubljani, Sara Being je umetniško ime Ines Polončič, že uveljvaljene pevke, tekstopiske, kitaristke in pianistke. Besedilo za skladbo svojega prvega singla je napisala sama, glasbo pa skupaj z možem Vidom Polončičem, sicer kitaristom in pevcem nekdanjih skupin Naleen, OdBeatlov in The Toronto Drug Bust. Pesem je bila v posneta pri Tadeju Koširju, uspešnem slovenskem kitaristu, v Voodoo Doll Studiu v Ljubljani. Vid Polončič je poskrbel za produkcijo, mix in odigral kitaro in bas kitaro, Ines Polončič pa je pela glavni vokal in spremljevalne vokale, za mastering pa je zaslužen Gregor Zemljič.
“Tu” je poletna pesem. Rodila se je dve leti nazaj na hrvaškem otoku Vis, po prvem zaprtju države v času epidemije Covid-19. Iz strogega držanja koronskih pravil, navajena rednega razkuževanja rok in obvezne uporabe mask, sta se Ines in Vid julija 2020 znašla v hišici tik ob morju v majhnem zalivu Stončica. Ines je v mirnem okolju po dolgem času ponovno zaužila mir, svobodo in sproščenost poletnih dni. Pesem slika prizore narave ob morju in izpoveduje avtoričine notranje občutke in doživljanje le teh. Nosi sporočilo: „Kjer ti je lepo, bi rad ustavil čas in ostal tam za vedno.“ Hkrati pa opisuje, kako si avtorica ni želela vrnitve nazaj v realnost, kjer so takrat prevladovale maske, fizična distanca in občutek omejevanja svobode.
Na ”kraju zločina” – na hrvaškem otoku Visu, sta za prvi singel konec meseca aprila 2022 avtorja tudi posnela videospot. Okviren scenarij zanj sta napisali Katja Vravnik (Gledališče Dela) in Ines, snemalec je bil vsestranski Vid, ki je spot tudi montiral in ga preoblikoval v končno obliko, za vse to delo mu bo Ines tudi postavila spomenik, na za zdaj še nerazkriti destinaciji. Prvi dan načrtovanega snemanja na otoku se je začel spontano odvijati, ko so ju že zjutraj na stropu pričakali naravni svetlobni odsevi bleščečega morja. Samo spogledala sta se, Vid je vzel kamero in še pred zajtrkom pričel s snemanjem prvih prizorov. Morje je bilo v času snemanja videospota zelo nizkih temperatur. Načrtovano je bilo, da bi posnela prizor, kako Ines z obleko zaplava v morju. V momentu, ko je zaplavala, je zakričala na ves glas, nato pa se je na vso moč trudila, da se na njenem obrazu ne bi opazilo, kako drgeta od mraza.
Najbolj zabavni del snemanja pa je bil, ko sta snemala prizore igranja s kitaro. Ines je tik pred potovanjem na Vis iz druge roke kupila rabljeno kitaro in ji morala zamenjati strune. Kitaro je poskusila uglasiti, a brez uspeha, ker so bile strune napačno nameščene. Na prizorišču snemanja jo je poskusil uglasiti Vid, vendar je ena struna takoj počila, ostale so bile popolnoma razglašene. Prizor sta vseeno posnela, vendar se je Ines zaradi njenega igranja na kitaro z eno manjkajočo in vsemi ostalimi razglašenimi strunami nasmejala do solz. Zadnji dan sta snemala na čolnu. Zapeljala sta ga iz zaliva, kjer je bil močnejši veter z valovi ter ugasnila motor. Paziti sta morala, da ob nagibanju čolna ne bi s kitaro ali kamero vred padla v vodo. Oba sta uspela ostati suha, kar pa ne bi mogli reči za Inesin klobuk. Na zadnjem posnetku ji ga je veter odpihnil iz glave in ga vrgel v morje. V paniki je prijela za veslo in ga rešila iz vode, Vid medtem ni nehal snemati in je vso akcijo ujel na kameri. Z mokrim klobukom v čolnu se je snemanje simbolično zaključilo…

Fotografije: Vid Polončič

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

error: