Skupna podpora: Žito in Lidl Slovenija
Žito in Lidl Slovenija sta že četrto leto zapored združila moči v roza oktobru, mesecu ozaveščanja o raku dojk. S posebnim kruhom, poimenovanim Kruh roza oktober, ki so ga zasnovali v Žitu in se je sveže pečen prodajal izključno v Lidlovi pekarni, sta podjetji skupaj podprli Europo Donno − Slovensko združenje za boj proti raku dojk. S prodanimi hlebčki so tako skupaj zbrali 6.000 evrov za podporo programu ROZA. Ta ponuja psihosocialno podporo bolnicam, obolelim za rakom dojk in raki rodil, ter njihovim bližnjim. V vseh štirih letih zbiranja sredstev s prodajo kruha sta podjetji donirali programu že 23.400 evrov. Podpora programu Roza že četrto leto zapored Predsednica Združenja Europa Donna Slovenija Tanja Španić: »Veseli smo dolgoletne podpore podjetij Žito in Lidl, hvala tudi vsem kupcem, ki so z nakupom kruha roza oktober prispevali k skupnemu znesku za podporo programu Roza, ki bolnicam in njihovim svojcem nudi psihosocialno podporo ob soočanju z boleznijo. V rožnatem oktobru smo tudi letos spodbujali ženske k rednemu mesečnem samopregledovanju dojk in odzivanju na vabila presejalnih programov ter poudarjali pomen prijateljstva in psihosocialne podpore v času bolezni. Skrb za svoje zdravje pa naj ostane na prvem mestu skozi vse leto, saj lahko z zdravim načinom življenja zmanjšamo tveganje za nastanek raka.«
Kruh roza oktober: odličen okus za dober namen »Letošnja pirina različica Kruha roza oktober je šla za med in bila dobro sprejeta pri kupcih. Ta polnozrnati kruh, narejen iz pirine moke, odlikuje intenziven okus pire ter sveža in kompaktna sredica. Pira vsebuje veliko vlaknin in ima nižjo raven glutena, tako je kruh namenjen vsem, ki skrbijo za prehransko uravnotežene obroke. Kruh smo poleg tega okrasili s posebno užitno krušno nalepko z roza pentljo, simbolom ozaveščanja o raku dojk, ki je nosila tudi sporočilo o skrbi za lastno zdravje in pomenu zdrave prehrane,« pravi Rok Cankar, direktor pekarstva v Žitu, ki meni, da je taka družbeno odgovorna gesta že četrto leto zapored izjemno ozaveščevalna. Dobro počutje sodelavcev ključno za uspešno poslovanje V Lidlu Slovenija pa so za vse zaposlene v sklopu strategije dobrega počutja, poimenovane Dober lajf, pripravili poseben roza zajtrk, kjer je imel glavno vlogo ravno Kruh roza oktober: » Dobrodelni Kruh roza oktober je prejel številne pohvale s strani naših zaposlenih in kupcev, zato smo še toliko bolj zadovoljni, da smo tudi letos v roza oktobru z Žitom, našim dolgoletnim poslovnim partnerjem, združili moči v dober namen, obenem pa tudi naše zaposlene dodatno ozavestili o pomenu zdravega načina življenja,« Skupna podpora: Žito in Lidl Slovenija Sporočilo za javnost je ob predaji donacije povedal Gregor Kutnjak, odgovorni nabavnik za pekarske izdelke v Lidlu Slovenija.
Program ROZA je razvojni program z vsebinami, orodji in ukrepi za psihosocialno opolnomočenje
in zdravo aktivacijo žensk z izkušnjo raka dojk in rodil, ki vključuje tudi svojce in bližnje. Cilj
programa je doseganje boljšega psihosocialnega zdravja, zmanjševanje neenakosti v zdravju,
izboljšanje kakovosti življenja s poudarkom na psihosocialni obravnavi in pomoči bolnicam,
njihovim svojcem in bližnjim ter ozaveščanje širše javnosti.
Fotografije: MP Produkcija