Skip to content

Goljufi so ga „oskubili“ za osem tisočakov

Prejel je lažno obvestilo o preplačanemu davku in nasedel

Policisti PP Ptuj so včeraj prejeli še eno prijavo spletne goljufije. Oškodovanec je prejel elektronsko sporočilo, v katerem je bilo navedeno, da bo prejel vrnjen davek. Posredoval je bančne podatke, nakar mu je bilo iz transakcijskega računa odtegnjenih dobrih 8.000 evrov. „Pri tem opozarjamo, da gre pri tovrstnih poskusih za lažna obvestila. Spletnim uporabnikom svetujemo, da dobro preverijo verodostojnost e-sporočil, ki jih napotujejo na vpis osebnih, oziroma občutljvih podatkov. Bodite pozorni: vedno nova in vse več lažnih sporočil,“ je sporočila Anita Kovačič Čelofiga, tiskovna predstavnica PU Maribor.

Ob tem dodajamo sporočilo Finančne uprave Republike Slovenije (FURS), kjer poudarjajo, da jih davčni zavezanci vsak dan že skoraj dva tedna obveščajo o sporočilih, ki naj bi jih dobili od FURS glede preplačila davka. „Opozarjamo, da gre za poskuse prevare in lažna sporočila. Ne nasedajte in nikamor ne sporočajte ali vpisujte svojih podatkov. Vsak dan so lažna sporočila novih oblik in vse bolj dodelana tako, da so vizualno vse bolj podobna pravi celostni grafični podobi Finančne uprave. Vse zavezance ponovno pozivamo, naj bodo skrajno previdni. Gre za prevaro in lažna sporočila. In kaj lahko naredite? Sporočila izbrišite in nikamor ne vpisujte in ne sporočajte nobenih podatkov. Svoje podatke glede stanja plačil in obveznosti na Finančni upravi lahko v vsakem trenutku preverite v eDavkih. Lahko se z vprašanji obrnete na naš klicni center na številko 08 200 1001 (za fizične osebe) in 08 200 1003 (pravne osebe). Finančna uprava sproti sledi novim sporočilom, o stanju tudi obvešča SIGOV-CERT, ki sproti blokira oziroma odstranjuje lažne spletne strani, ki jih zlonamerno ustvarjajo nepridipravi.“ so sporočila s FURS.

Simbolična fotografija

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja