Skip to content

Začetek drugega vala promocije za sektor sadja

Z današnjim dnem se je začel drugi val promocijske kampanje za promocijo lokalnih kmetijskih in živilskih proizvodov iz sektorja sadja za obdobje 2021 do 2023.

Ta se v sodelovanju s slovenskimi pridelovalci in predelovalci sadja izvaja pod okriljem Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano (MKGP). Drugi val kampanje se bo izvajal do 26. maja 2023. 

Kampanja je namenjena splošni promociji jagod in promociji jagod ter proizvodov iz jagod označenih z znakom ”izbrana kakovost – Slovenija”, ki potrošniku zagotavlja, da so jagode pridelane in predelane v Sloveniji, da je postopek pridelave in predelave dodatno kontroliran s strani neodvisnih kontrolnih organov, ter da jagode dosegajo dodatne kakovostne parametre.  S sporočili o lokalni, sveži in sezonski ponudbi jagod želi MKGP potrošnike ozaveščati o pomembnosti izbire lokalno pridelanih jagod.

Nacionalna promocijska kampanja sektorja sadja se izvaja v okviru že obstoječega nacionalnega projekta »Naša super hrana«, ki je skupni projekt države ter različnih sektorjev pridelave in predelave hrane. Poleg sektorja sadja so v shemo kakovosti “izbrana kakovost ” doslej pristopili še pridelovalci in predelovalci iz sektorjev mesa in mleka

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

error: