petek, 21 februarja, 2020

Začel se je sejem Zeleni teden (Grüne Woche), na katerem sodelujejo tudi slovenska podjetja

Sejem »Zeleni teden« je danes v Berlinu že 85.-ič odprl vrata in pozdravil prve obiskovalce. Mednarodni sejem prehrane, kmetijstva in hortikulture vsako leto obišče skoraj pol milijona obiskovalcev. Na sejmu se tudi letos predstavlja Slovenija, z razstavnim prostorom Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano. Osrednja tema predstavitve je Slovenija skozi kulinarične posebnosti, s tipičnimi slovenskim jedmi ter s poudarkom na slovenskem vinogradništvu in vinih ter čebelarstvom. V okviru sejma poteka tudi več drugih aktivnosti, poslovnih dogodkov, konferenc ter srečanja na politični ravni. S strani MKGP se sejma udeležuje generalni direktor Direktorata za hrano in ribištvo dr. Bojan Pahor, ki se je z delegacijo že včeraj udeležil slavnostne otvoritve sejma, kjer je letos država partnerica Hrvaška.

Danes je na razstavnem prostoru Slovenije potekalo več dvostranskih razgovorov, med drugim s predstavniki nemške zvezne dežele Saške, Luksemburga, Srbije. Popoldne se je začela konferenca na visoki ravni v organizaciji Evropske komisije na temo prihodnosti svetovne proizvodnje svinjskega mesa v luči groženj afriške prašičje kuge. Sejem Zeleni teden (Grüne Woche) bo za številne obiskovalce v Berlinu odprt do nedelje, 26. januarja in poteka pod geslom »Posadite svoj uspeh«. Slovenija se predstavlja v hali 18, obiskovalcem pa se bo v naslednjih dneh predstavljala kot evropska gastronomska regija 2021, goste pa privablja s kulinaričnim posebnostmi. Osrednja tema predstavitve je slovensko vinogradništvo in vinarstvo. Obiskovalci se preko vina seznanjajo s Slovenijo, značilnostih vina iz avtohtonih sort grozdja in harmonijah okusov vina vseh treh slovenskih vinskih dežel. Svoj kotiček na razstavnem prostoru ima tudi slovensko pivo. Da bi bila hmeljarska zgodba še privlačnejša za točenje piva uporabljamo hitre samotočilne pipe »Quick Tap«. Gostje razstavnega prostora lahko, kot posebnost poskusijo tudi slovensko craft pivo. Ker je Slovenija v svetu prepoznana kot čebelarska dežela, je del razstavnega prostora namenjenega tudi temu področju.

Poskrbljeno je tudi za tiste, ki Slovenijo vidijo kot zanimivo turistično destinacijo. Informatorka Slovenske turistične organizacije (STO) jim pomaga z nasveti in turističnimi katalogi. Prve dni sejma bosta dogajanje na razstavnem prostoru s svojo prisotnostjo popestrili tudi vinska in medena kraljica, ki vsaka s svojim poslanstvom izvrstno zaokrožujeta celotno ponudbo Slovenije. Generalni direktor dr. Pahor se bo v okviru sejma jutri udeležil sestanka s predstavniki držav Zahodnega Balkana, v organizaciji nemškega ministrstva za kmetijstvo in Stalne skupine za regionalni razvoj podeželja na območju jugovzhodne Evrope (SWG RRD). Pred odhodom domov se bo srečal tudi s Slovenci, živečimi v Berlinu.

Tags: , , ,

0 Comments

Leave a Comment

error: