Skip to content

Krožno gospodarstvo v praksi se nadaljuje

Izobraževalna kampanja o reciklaži in krožnem gospodarstvu embalaže Tetra Pak za potrošnike letos četrtič

Z embalažo Tetra Pak do robčkov – Začela se je izobraževalna kampanja o recikliranju in krožnem gospodarstvu embalaže Tetra Pak, namenjena izboljšanju ozaveščenosti potrošnikov o recikliranju in krožnem gospodarstvu te vrste embalaže. – Tetra Pak v partnerstvu z Ljubljanskimi mlekarnami, Dano, Valtexom/Eko iniciativo in Lucartom letos ponovno spodbuja kupce izdelkov v njihovi embalaži, da jo po uporabi pravilno odložijo v rumeni zabojnik, s čimer omogočijo njeno recikliranje in izdelavo novih, uporabnih izdelkov, kot so higienski papirnati izdelki.

V povprečju kar 75 % embalaže Tetra Pak sestavlja karton, ki je izdelan iz dolgih, močnih papirnatih vlaken, ki jih je mogoče večkrat reciklirati. Če izpraznjeno embalažo Tetra Pak pravilno odložimo v rumene zabojnike ali vreče, jo prepeljejo v predelavo v papirnice. Tam jo reciklirajo in izdelajo nove, uporabne in kakovostne higienske papirnate izdelke, kot so robčki, brisačke, toaletni papir.

Za razumevaje krožnosti v treh letih razdelili več kot 22.000 paketov recikliranih robčkov

Projekt že četrto leto zapored naslavlja kupce v hipermarketih Mercator. Ti ob hkratnem nakupu petih izdelkov Ljubljanskih mlekarn ali Dane v embalaži Tetra Pak dobijo darilo: paket recikliranih robčkov Lucart EcoNatural, izdelanih iz kartonskega dela te embalaže. Tako kupci razumejo in vidijo, kakšen reciklirani izdelek nastane, če pravilno ravnajo s to embalažo, ko jo izpraznijo. Pri tem so pomembni vsi koraki: prazni embalaži odvihajo robove, jo sploščijo, zaprejo s pokrovčkom in odložijo v rumeni zabojnik ali vrečo. S tem prihranijo kar 20 % prostora v zabojnikih in pripevajo k manjšim izpustom zaradi prevoza. Večina letošnjih aktivnosti projekta bo letos sicer potekala prek radia in družbenih medijev.

Doslej so v treh letih kupcem izdelkov Ljubljanskih mlekarn in Dana v embalaži Tetra Pak v hipermarketih Mercator razdelili več kot 22.000 paketov recikliranih robčkov Lucart EcoNatural. K projektu pomembno prispevajo partnerji. Ljubljanske mlekarne so lani v okviru tega dolgoročnega partnerskega projekta postale prvo slovensko podjetje, ki je zaprlo interno snovno zanko odpadne embalaže Tetra Pal. Ostanek odpadne embalaže, ki nastane v proizvodnem procesu, ločeno zberejo in posredujejo v namensko recikliranje v papirnico Lucart. Tam iz nje izdelajo reciklirani higienski papir, ki ga Ljubljanske mlekarne uporabljajo interno.

V zadnjih letih se je z uveljavljenim sistemom ravnanja z odpadki v Sloveniji povečala stopnja recikliranja tudi za odpadno embalažo Tetra Pak. Kljub tem pa v naši družbi vedno iščemo izboljšave in si prizadevamo za nadaljnje povečevanje deleža recikliranja. Zato smo partnerje povabili v ta izobraževalni projekt, namenjen končnim kupcem izdelkov v embalaži Tetra Pak. Kljub trenutnim omejitvam zaradi COVIDA-19 v Sloveniji smo se odločili, da ponovimo kampanjo tudi letos in tako pokažemo, da je trajnost bistveni del našega delovanja ne glede na okoliščine. Ohranjanje aktivnega partnerstva četrto leto zapored dokazuje, da prava zamisel in partnersko sodelovanje prispevata k bolj trajnostnemu poslovanju in življenju,” izpostavlja Dragan Rajković, regijski direktor trajnostnega razvoja v družbi Tetra Pak.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

error: