Babica ni dobila darila, ki ji ga je poslala vnukinja

Majda in Jožef Cener iz Černelavcev očitata Pošti Slovenija malomarnost pri dostavljanju priporočenih pošiljk

Podobno kot večina ljudi tega planeta, sta se tudi Jožef in Majda Cener iz Kranjčeve ulice 1 v Černelavcih pri Murski Soboti, veselila božično – novoletnih praznikov, decembrskih dnevov pričakovanj in obdarovanj. Cenerjeva, ki sta si sicer z dolgoletnim delom v Avstriji zgradila lepo hišo na obrobju Murske Sobote, imata tri otroke, ki sta si ustvarili družine, v Šentjerneju, Gradcu in Murski Soboti. Veselje in radost jima prinašata tudi štirje vnuki in pravnuk. Sedaj uživata v pokoju in se ne pustita, da bi kdo pometal z njimi, a se jima očitno dogajajo krivice. Pred dnevi, bil je prav petek, 13. decembra, ko je Majda pričakovala priporočeno pošiljko, ki jo ji je iz Šentjerneja na Dolenjskem poslala vnukinja. V pismu z označbo, da gre za priporočeno pošiljko, ji je vnukinja poslala še 150 evrov, ki bi jih lahko porabila za kakšno praznično obdarovanje, a se je izkazalo, da je Prekmurje zelo daleč od Dolenjske. Majda je najprej mislila, da bi pošiljka, ki je bila oddana na pošti 8310 Šentjernej, v četrtek, 12.12.2019, morala do pošte 9000 Murska Sobota priti naslednji dan, že v petek, 13.12. Nato je menila, da mogoče pošta z Dolenjske mora „na kontrolo“ v Ljubljano in v petek ni težila na murskosoboški pošti. Ko pa je to, po prespanem vikendu storila, je bila šokirana, saj se je njena pošiljka izgubila, tako da jo ni in ne bo nikoli dobila.

„Vnukinja me je obvestila, da je pošiljko poslala v četrtek in sem jo dejansko pričakovana že v petek, a sem nato menila, da bo prišla v ponedeljek, ker imajo poštarji veliko dela z voščilnicami. Zato sem verjela, da bom svoje pismo dobila v ponedeljek. Ko pa ga ni bilo sva šla na sedež pošte v Murski Soboti preveriti kaj se dogaja. Nihče ničesar ni vedel, saj nam je uslužbenka, po pregledanih spisih povedala, da bi pošiljka morala biti vročena že v petek malo po 13. uri. Zato sta upravnica enote pošte v Murski Soboti in pismonoša, ki pri nas raznaša pošto, pozneje prišla k nam na dom. Pismonoša nam je povedal, da se ne spomni komu je predal pošiljko, omenjal je tri naslove v naši ulici, imel pa je tudi podpisan sprejem pošiljke, kjer je dejansko bil naš priimek – Cener, drugo se ni dalo razbrati“, pove Majda, ki je z možem Jožefom dodala, da doslej nikoli ni bilo težav s Pošto ali njenimi uslužbenci. Sedaj pa sta razočarana, ne samo nad izgubo pošiljke. „Posebej sva razočarana nad aroganco upravnice soboške pošte, ki naju je pozneje obravnavala, kot da sva midva kriva za to kar se je zgodilo. Pismonoša je sicer priznal, da je storil napako in je dejal, da bi nama dal svoj denar, toda mi ne želimo njegovega denarja, temveč svojo pošiljko. Oni na pošti morajo vedeti, da se to ne sme dogajati, saj bo jutri prišlo do nove kršitve, čez teden do naslednje ipd. Zahtevamo, da nam pošta povrne naš denar in tudi odgovorni naj občutijo sankcije, da se pozneje ne bo ponavljalo, saj se priporočena pošiljka ne sme izročiti tretji osebi, zlasti nekomu, ki ga sploh ne poznaš“ naj je povedal Jožef Cener, ki je zadevo naznanil tudi kriminalistom Policijske uprave Murska Sobota, ki so začeli ustrezno preiskavo, ali gre morebiti za kaznivo dejanje.

Preiskava poteka tudi na Pošti Slovenija, kjer se je poizvedba začela že na sprejemni pošti na Dolenjskem, a ta najverjetneje ni potrebna ob dejstvu, da je pismonoša potrdil, da je pošiljko „nekomu vročil“. Strinjata se Cenerjeva, da je napaka pošiljanje denarja v priporočeni pisemski pošiljki, a vseeno sta prepričana, da mora Pošta Slovenije biti bolj odgovorna. „Jaz sem vnukinji predlagala, da mi denar pošlje na ta način. Plačala je poštnino v znesku 1,51 evra, kot je pač tarifa za priporočene pošiljke. Torej z naše strani je vse narejeno kot je potrebno, sedaj pa naj se izkaže druga stran“, terja Majda Cener, ki je očitno pozabila na še eno „malenkost“, in sicer on z možem živi na naslovu Kranjčeva ulica 1, na potrdilu o prejemu pošiljke v Šentjerneju pa je napisano Kranjčeva 1a. Sicer malenkost, da če pismonoša ne pozna vseh ljudi…

Vse očitke Cenerjevih smo preverili tudi na Pošti Slovenije v Mariboru, kjer nam je Megi Jarc,

Strokovni koordinator – specialist iz Službe korporativnega komuniciranja, zagotovila da so na Pošti Slovenije takoj preverili okoliščine vročitve omenjenega priporočenega pisma. „Na podlagi fotografije potrdila o oddaji pošiljke je bilo ugotovljeno, da pismo ni bilo naslovljeno na naslov, kjer dejansko prebiva naslovnica. Pismonoša, ki je omenjeno pismo vročal, je pojasnil, da je pismo vročil gospe, ki stanuje na naslovu, navedenem na pismu. Žal pa pred vročitvijo ni preveril istovetnosti prevzemnice, za kar se naslovnici iskreno opravičujemo. Vsekakor si bomo prizadevali reklamacijo rešiti v zadovoljstvo vseh udeleženih. V vsakem primeru je naslovnica oz. pošiljatelj v primeru napačno opravljene storitve, poškodbe oz. izgube pošiljke, upravičen do odškodnine, predpisane z Zakonom o poštnih storitvah in Splošnimi pogoji izvajanja univerzalne poštne storitve, katere višina je odvisna od storitve, izbrane ob oddaji pošiljke (priporočeno poslovanje, vrednostno poslovanje,…)“, poudarja Megi Jarc, s čem posredno potrjuje, da bosta Cenerjeva najverjetneje dobila svoj denar.

Kljub temu opozarja uporabnike poštnih storitev, da je „izvajanja univerzalne poštne storitve pošiljateljeva pravica in dolžnost, da izbere storitev, ki ustreza vrsti, vsebini in vrednosti pošiljke, t. j., da se pošiljka, v kateri se pošilja gotovina oz. vrednejša vsebina, pošlje kot vrednostno pismo. Kot že omenjeno, neljubo situacijo iskreno obžalujemo in se vsem vpletenim opravičujemo za povzročene nevšečnosti“, je dodala Megi Jarc s Pošte Slovenija.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

error: